Witte vullingen

Witte vullingen

Oude tandvullingen zijn vaak gemaakt van (donker)grijs metaal (amalgaam). Dit steekt af bij de rest van uw gebit. Wij kunnen uw amalgaam tandvullingen vervangen door witte vullingen.

Er bestaan 2 soorten witte vullingen:

Composiet vullingen (witte vullingen)

Composiet vullingen zien er natuurlijk uit doordat de kleur wordt aangepast aan de omliggende tanden. Wij hoeven geen gezonde delen weg te slepen om het vulmateriaal houvast te geven. Omdat composiet niet zo sterk is als het eigen tandweefsel, zijn composietvullingen niet altijd geschikt voor grote vullingen.

Porseleinen vullingen (witte inlays)

Porseleinen vullingen worden in de juiste kleur op maat gemaakt in een tandtechnisch laboratorium. Vervolgens brengen wij de inlay op uw tand of kies aan. Deze keramische vullingen hebben een langere levensduur dan composietvullingen en zijn goed bestand tegen verkleuring.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Schiedam? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 085 - 1051760.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag07:00 - 20:30
dinsdag07:00 - 20:30
woensdag07:00 - 17:00
donderdag08:00 - 17:00
vrijdag07:00 - 15:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Karel Doormanweg 9C
Schiedam 3115JD
Route

Patiëntervaringen

2474 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

Samenwerkingsverband is goed

Ervarende dokters. Heel vriendelijk. Alleen soms de wachttijden lang.

Deskundig en zo klantvriendelijke mensen.

Ik krijg altijd het gevoel goed begrepen te worden. Over alle medewerkers ben ik zeer tevreden.

Mijn ervaring is zeer positief en zeker een aanrader!

Mijn zoon en ikzelf zijn uitstekend behandeld door tandarts C. Setyo Wij waren zeer te spreken over de prettige pijnloze behandeling uitgevoerd door de tandarts met zijn assistente! Niets anders dan lof!

Prima

Professioneel, vriendelijk en efficiënt. Ik kon door een uitvaller op zeer korte termijn terecht. Mijn tandarts kon waarnemen dat de staat van mijn tandvlees was verbeterd ten opzichte van de vorige controle, door omstandigheden was dit bijna 2 jaar geleden. Terugkoppeling van deze informatie is belangrijk zodat je als patiënt weet of je je tanden goed verzorgd of dat er nog iets aan schort.

Voortreffelijk.

Vanaf het moment dat ik een jaar of tien, twaalf geleden patiënt ben geworden, ben ik altijd zeer tevreden geweest over de behandeling(en), de zorg en de prettige contacten.

Ik ben goed geholpen

Ik blijf het een min punt vinden dat er maar 1 afspraakdag is.

Snel en vakkundig begeleid.

Netjes en vriendelijk

Super bedankt voor de fijne behandeling

Perfect dank u wel

Neem rustig de tijd

Deskundig en vriendelijk

perfect

deskundig, professioneel, en vriendelijk

Serieus en menselijk

Zij luisteren naar je wensen. Geven advies. En gaan nauwkeurig te werk

Het is een modern tandartsen praktijk, met attent en beleeft medewerkers.

Ik kreeg ieder keer goed informatie over mogelijkheden van mijn gebit. De situatie van mijn gebied lijk mij best ingewikkeld. Ik ervaar de hoge deskundigheid van tandartsen en assistent. Praktijk is goed bereikbaar met openbaar vervoer en zijn ook voldoende parkeerplaatsen. Een klein opmerking: soms is ruim tijd tussen de vervolg afspraak. met vriendklik groet, Agnesa Fekec

Uitstekend

Zeer positief

Professioneel en toch vriendelijk

Professioneel en toch vriendelijk

Wordt fijn geholpen

Ik wordt vriendelijk geholpen en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Goed geholpen

Moet wel wennen aan de prijzen in vergelijking met mijn vorige tandarts die inmiddels met pensioen is gegaan.

Super tevreden!

Zij is erg zorgzaam; voordat ze iets doet, legt ze het stap voor stap uit. Op deze manier heb ik minder spanning. Ik zie door haar instructies ook duidelijk verschil bij mijn tanden.

Fijne en deskundige praktijk!

Vriendelijke en deskundige praktijk, dit geldt voor alle medewerkers. Aanbeveling van mijn kant zijn de behandelstoelen. De stoelen zonder armleuningen zijn bepaald geen pretje om de behandeling(en) te ondergaan wat betreft comfort.

Ik ben fantastisch behandeld

Heel goed

Snelle informatie en ze maken tijd

Altijd vriendelijke ontvangst, en optijd behandeling.

Top

Top super aardig personen.

Gewoon goed.

Altijd gezellig en een fijne behandeling.

Snel en professioneel

snel en professioneel

Fijn geholpen

Ben behoorlijk zenuwachtig als ik kom , maar echt op mijn gemak gesteld.